czwartek, 15 listopada 2012

Święta, święta....

Ostatnio bardzo dużo tworzę, głównie kartki świąteczne... Tak bardzo mnie to pochłonęło, że nie miałam kiedy zrobić zdjęć moim pracom... Zwłaszcza, że moja pociecha w ciągu dwóch tygodni wzbogaciła o 4 nowe zęby - ci co mają dzieci wiedzą o co chodzi :))) W poprzednim poście pokazałam okładkę albumu wakacyjnego, jednak nadal nie mam zawartości, bo nie wywołałam jeszcze zdjęć, ale obiecałam sobie, że w przyszłym tygodniu skończę ten album. Ale to nie jedyny album jaki ostatnio wyprodukowałam :) Zrobiłam album świąteczny, w którym znajdą się zdjęcia naszej córci z jej pierwszych Świąt Bożego Narodzenia, to też pokażę w następnym tygodniu, bo muszę go jeszcze "dopieścić" :) A dzisiaj kilka zdjęć karteczek świątecznych:




 
zaispirowane karteczkami Agnieszki:

 
 

 
 
 
 
Zawieszki do pokoju dziecięcego zamówione przez moją koleżankę:
 


 
i rameczki na zdjęcia dla jej synka:
 
 


 
Zdjęcia kiepskie, bo robione na szybko :/
 
 

2 komentarze:

  1. Delikatne i stonowane karteczki i urocze ramki :)
    PS. wyłącz proszę weryfikację komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słówko i podpowiedź - dopiero się uczę "obsługi" bloga ;)

    OdpowiedzUsuń