środa, 27 listopada 2013

Nocne kartkowanie :)

Witajcie :) Miałam tego posta napisać już przedwczoraj, ale jakoś nie było czasu. Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka obiecanych ostatnio nowości. Muszę się Wam przyznać, że najlepiej pracuje mi się w nocy :) Mimo zmęczenia, no bo jednak niespełna dwuletnia pociecha daje w kość. To właśnie kiedy już wszyscy śpią ja mogę w spokoju usiąść do mojego kącika, wyjąć papiery, coś pociąć, posklejać i wychodzą różne fajne rzeczy :) Następnego dnia rano zawsze wyciągam aparat, szykuję tło i robię zdjęcia, póki światło jest w miarę dobre. Chociaż na jesieni i  w zimę zdjęcia wychodzą kiepskie, a ja fotografem raczej dobrym nie jestem :)
Ostatnio zrobiłam kartkę na 5-te urodziny siostrzenicy mojego męża - Zuzi :) Karteczka jest w żywych, dziewczęcych kolorach. Zuzia ma "już" :) 5 lat, więc nie chciałam, żeby kartka była bardzo dziecięca, dodałam urocze kwiatuszki, które w rzeczywistości nie są takie jaskrawe. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam dodać serwetkę z mojego ukochanego wykrojnika :)  Efekt bardzo mi się podoba.





Do kartki wykonałam rameczkę na wymienne zdjęcie (pokażę Wam kiedyś kurs jak zrobić taką ramkę). Ramka jest w tych samych kolorach co kartka, dopasowanych do pokoju Zuzi.


 
 
Pozostając w temacie, jeszcze jedna ramka, w szarości i fiolecie. Oczywiście z moją różyczką z papieru czerpanego :)
 

 
 
Kiedyś pokazywałam Wam zawieszkę zrobioną dla Zuzi, tym razem popełniłam zawieszkę dla jej brata - Kuby. Zawieszka do pokoju 14-latka, grającego w piłkę nożną, chciałam, żeby była prosta, "młodzieżowa", no i oczywiście jest dopasowana kolorystycznie do pokoju. Mam nadzieję, że Kubie się spodoba.
 

Tłem zawieszki miała być "ściana" z cegieł, ale efekt końcowy przypomina bardziej siatkę z bramki ;)



To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że Wam się podobało, jeśli tak - to dajcie o sobie znać :) dziękuję za odwiedzinki :)

1 komentarz:

  1. urocze kartki! piękne :)
    http://agnieszka-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń