niedziela, 8 grudnia 2013

Ostatnie...

Witajcie :) Oj dawno mnie tu nie było... Ale wracam i to z nową porcją karteczek świątecznych. Święta tuż, tuż, więc zapewne dzisiaj pokazane kartki będą już ostatnie w tym roku. Kto nie kocha Świąt Bożego Narodzenia, tej wyjątkowej atmosfery, spotkań rodzinnych i smakołyków, na które czeka się cały rok? Ja uwielbiam Boże Narodzenie, są to dla mnie niezwykle magiczne święta, a jeszcze bardziej, gdy spadnie śnieg :) Dlatego tak bardzo lubię robić kartki świąteczne i uważam, że mimo ery Internetu i telefonów komórkowych życzenia świąteczne mają inną magię jeśli złożymy je osobiście, a jeszcze piękniej wyglądają w oprawie oryginalnych kartek świątecznych :)


Kartka w klasycznych kolorach bożonarodzeniowych: czerwieni, zieleni i złocie z dodatkiem ecru i brązu.





Boże Narodzenie na fioletowo? Czemu nie :) A Wam jak się podoba taka wersja kartki świątecznej?



Jak zobaczyłam ten klimatyczny obrazek w Internecie od razu wiedziałam jak będzie wyglądała ta kartka :)




Dziękuję Wam za odwiedziny i będzie mi miło, jeśli zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :)

P.S. Dziękuję mojej siostrze Natalii - to ona jest autorką zdjęć do dzisiejszego posta :) Są o niebo lepsze od moich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz