piątek, 21 lutego 2014

Tęczowo - urodzinowo

Witajcie, w tym tygodniu było sporo bieganiny i załatwiania, więc i mało czasu na tworzenie. Wczoraj w nocy zasiadłam i zrobiłam pudełeczko na urodziny chrześniaka mojego męża oraz okładkę - coś w rodzaju segregatora. Filip zbiera pieniążki na nowy rower, więc wymyśliłam sobie, że damy mu je w pudełeczku eksplodującym. Kiedyś do zamówienia ze Scrapińca dostałam gratisowo tekturki z rowerami, które idealnie mi spasowały do pudełeczka. Miałam taką wenę, że od razu wiedziałam jak będzie wyglądało pudełko.


Na bocznych ściankach znajduje się kieszonka na pieniążki, karta z życzeniami zawiązywana wstążeczką, tęczowa chmurka z imieniem Filip i balon z cyferką 9 symbolizującą. które urodziny obchodzi Filip :)

 




W środku umieściłam tekturkowy płotek, o który "oparłam" rower. Motywem przewodnim są kolory tęczy, więc za rowerkiem widnieje nam piękna kolorowa tęcza z wycinanek After the rain z Lemonade.




Płotek i rower potuszowałam, aby nadać mu troszkę kolorów i pokryłam glossy. Przy płotku "rośnie" zieleniutka dziurkaczowa trawka i małe kwiatuszki :)

Filip uwielbia dinozaury i tworzy śliczne rysunki przedstawiające te prehistoryczne stwory, więc postanowiłam zrobić mu okładkę na jego dzieła, aby mógł je trzymać w jednym miejscu. Bazą okładki jest tektura oklejona galeriowym tajemniczym ogrodem, którego mam już niestety ostatnie sztuki, dodałam kolorowy napis z wykrojnika alfabetu TH i ramkę z miejscem na rysunek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz