środa, 26 marca 2014

Pierwsze wyzwanie

Witajcie :) Jakoś nigdy nie zgłaszałam żadnej swojej pracy na wyzwanie :) Ale w końcu musi być ten pierwszy raz. Dzisiejsza praca to dekoracja wielkanocna, którą zrobiłam wczoraj. Już dawno widziałam w sieci różne scrapowe projekty z budką dla ptaszków i postanowiłam stworzyć swoją :) Jest w całości wykonana z papierów do scrapbookingu - oczywiście z Galerii Papieru. Ozdobiłam ją własnoręcznie zrobionymi kwiatuszkami - żonkilami i niezapominajkami oraz dużą ilością gałązek i listków wykrojnikowych. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie Pracowni Rękodzieła Szok







6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że to właśnie u nas po raz pierwszy zgłoszona jest Twoja piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, prześliczny domek!!! I żonkile przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo dziewczyny za przemiłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Ciekawe kwiatki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń